wtorek, 23 lipca 2013

The Body Shop Neroli Jasmin: mgiełka do ciała: prawdziwy jaśmin!

Wielbię ją bezgranicznie. Zapach naturalny, intensywny ale nie mdlący, pięknie się "układa", wydajna.... bez niej nie wyobrażam sobie mojej toaletki.
Już po pierwszym użyciu wiedziałam że oto rozpoczynam nowy etap :) Mój styl doboru zapachów dzieli się na "Przed neroli" i "Po neroli" :) Etap "po" to totalne uzależnienie od jaśminu, ten zapach i jego pochodne został moją wizytówką.
Mgiełka bije na głowę każdą, ale to każdą wodę toaletową. To nie mgiełka pachnie- po niej pachnie CIAŁO. Coś fantastycznego! Jak tylko widzę połowę butelki zużytą to panikuję i biegam szukam następnej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co kupić?

Co kupić?
Nigdy nie wiem- czekam aż "coś" do mnie zawoła. Zakupy perfekcyjne kobiety nieperfekcyjnej