sobota, 26 września 2015

Lirene, Vital Code, Wygładzający multi olejek - HIT

Lirene Dermoprogram, Vital Code, Multi olejek wygładzający: to koncentrat drogocennych olejków z arniki, migdałowego, avocado i sojowego. Niesamowicie wydajny, łatwo dostępny - I DZIAŁA. Kocha go moja skóra, a i nos zgłasza pozytywy.
Pierwsze wrażenie estetyczne takie sobie, opakowanie mi się nie podoba - no ale są różne gusta, nie musi. Jednak kupiłam; głównie z dwóch powodów. po pierwsze UWIELBIAM OLEJKI, po drugie - szukam wszystkiego co ma mieć zapach jaśminu. Ot, taka wariacja. I nie zawiodłam się.

Zapach

W pierwszym momencie mnie zirytował, taka lepka słodycz. Ale już po dwóch minutach słodycz znika, i pojawia się ta delikatna, kwiatowa nutka, lekko jaśminowa, która trwa i trwa. Mnie po prostu uwodzi! 

Używanie

No tu jest absolutnie idealnie! Olejek to olejek, oczywiście że zostawia "coś" na skórze. Ale to coś jest bardzo cieniutkie, nie przenosi się na ubrania, nie plami. Tłusta warstwa jest tylko w pierwszej chwili i błyskawicznie się wchłania.
Dzięki atomizerowi i nieco rozwodnionej konsystencji olejek jest MEGA MEGA wydajny.

Działanie

Aha - to działaaaaa! Skóra już po tygodniu jest miękka, wyraźnie odżywiona, chyba nawet nieco ujędrniona (choć akurat ten ostatni efekt jest dość subtelny).

Jestem na tak

Zdecydowanie i na pewno kupię znowu.Pięknie pachnie, jest wydajny, działa i jest olejkiem (pisałąm już że uwielbiam olejki?). Cena też jest dobra, do tego łatwa dostępność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co kupić?

Co kupić?
Nigdy nie wiem- czekam aż "coś" do mnie zawoła. Zakupy perfekcyjne kobiety nieperfekcyjnej