poniedziałek, 14 grudnia 2015

ODOURSTOP pochłaniacz zapachów - HIT na smrody i smrodki w domu

Niewielkie mieszkanko, okna tylko z jednej strony, kuchnia w aneksie i słaba wentylacja. Efekt - cóż, do wyobrażenia. Można wietrzyć, włączać wiatraki i okapy na okrągło - zaduch jest zawsze wyczuwalny.
Nie pomagały różnego rodzaju odświeżacze, czy to psikające, czy to parujące, czy to elektryczne. Aż w końcu...
JEST
ZNALAZŁAM
IDEALNY, NAJLEPSZY, BEZKONKURENCYJNY POCHŁANIACZ ZAPACHÓW
ODOUR STOP domowy pochłaniacz zapachów

Pudełko zawiera 2 saszetki do powieszenia. Estetycznie mogłyby być ładniejsze, ale za działanie wybaczyłabym nawet różowe ciapki.
TO JEST GENIALNE!
Na 20 m2 powiesiłam trzy (jeden więcej niż zalecane, na wszelki wypadek). I działa, ach, jak działa! Koniec stęchlizny w powietrzu, koniec kuchennych zapachów "przebijających" spod odświeżaczy.
Póki co miesiąc wisi i działa nadal. Serio serio- wchodzę do domu i już nie ma tego "podkładu" zapachowego.
Sprzedawca reklamuje, że działa pół roku, mi wydaje się że co dwa miesiące warto choć jedną z trzech saszetek wymienić. No, ale u mnie działa w warunkach ekstremalnych, w bardziej przewiewnych mieszkaniach te pół roku ma naprawdę spore szanse.
Poza estetyką (biały woreczek jest ok, ale zawieszka - kartonowa ciemna etykieta - jest słaba) mogę się jeszcze jedynie czepić do braku informacji o składzie. Pewnie, rozumiem, tajemnica wynalazcy, ale do domowej chemii warto by jednak choć trochę informować.

Kupiłam na allegro u użytkownika zraszacze_com_pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co kupić?

Co kupić?
Nigdy nie wiem- czekam aż "coś" do mnie zawoła. Zakupy perfekcyjne kobiety nieperfekcyjnej