czwartek, 21 marca 2013

BELL trwały kolor na usta yes yes yes już jest permament lip tint

Bell, Permanent Make-Up Lip Tint: trwała szminka
Czemu opisują jako błyszczyk to ja nie wiem. Może z powodu sposobu nakładania i konsystencji? Jedno jest pewne- działa i jest BOSKI
Niesamowicie wydajny, niezwykle mocno barwiący i trwały. Łatwa aplikacja, soczysty, matowy kolor, idealny zarówno samodzielnie jak i jako "podkład" pod błyszczyk lub zwykłą szminkę. Kocham uwielbiam i jestem uzależniona.
BARDZO podoba mi się też zestaw kolorów. Odcień nr 4 jest C-U-D-O-W-N-Y. Wprawdzie jakiś daltonista dał nakrętkę pomarańczową, ale z pomarańczem ten odcień nie ma nic wspólnego. Jest przepięknym, nie żarówiastym fuksjowym różem. Po prostu MÓJ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co kupić?

Co kupić?
Nigdy nie wiem- czekam aż "coś" do mnie zawoła. Zakupy perfekcyjne kobiety nieperfekcyjnej